• Výprodejové slevy 2016
  • Výprodej 2016 KOLA
  • Výprodej 2016 SPORT
  • CYKLO Kucera, s.r.o.
  • CYKLO Kucera, s.r.o
  • CYKLO Kucera, s.r.o
  • CYKLO Kucera, s.r.o

CYKLO Kučera, s.r.o

Váš prodejce jízdních kol, elektrokol a sportovních potřeb ...

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky a Reklamační řád

I. Úvod

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě Cyklo Kučera, s.r.o. Kovářská 241/11, 66902 Znojmo,

IČO 01769138, DIČ CZ 01769138.

II. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky podané prostřednictvím tohoto internetového obchodu jsou považovány za závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v momentě převzetí objednaného zboží kupujícím.

Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové zprávy, zaslané na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím.

V ceně zboží uvedené v internetovém obchodě není uvedeno balné a dopravné – balné a dopravné bude přičteno! Při objednávkách nad Kč 3500,- je poštovné a balné zdarma. Všechny ceny zboží v e-shopu jsou včetně DPH.

III. Expedice objednaného zboží

Není-li v popise objednávaného zboží uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno do 8 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku stornovat, pokud již dané zboží není možné dodat.

Prodávající má právo na prodloužení expediční lhůty v případě, že zboží není skladem. O případné delší expediční lhůtě nebo nemožnosti dodat zboží bude kupující neprodleně informován e-mailem nebo telefonicky.

Zásilky po ČR jsou odesílány na dobírku nebo po převodu na účet Českou poštou nebo dopravní firmou.


ZPŮSOB PLATBY CENA
dobírka 100 Kč
při nákupu nad 3500 Kč zdarma

individuální (u nadměrně těžkých či objemných zásilek-dohodou) budete informováni e-mailem nebo telefonicky

POZOR! Zásilky vracejte dopravní firmě, pokud je obal zásilky nebo i obsah zásilky viditelně poškozený vlivem nevhodné manipulace či přepravy! Takové zboží neprodleně vracejte dopravní firmě, poště s udáním důvodu "poškozený obal (zboží)".

IV. Reklamace

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím při převzetí prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečného odkladu. V případě zjištěných závad je kupující povinen prodávajícího o těchto závadách informovat písemně nebo e-mailem a to do 3 dnů od převzetí zboží. V oznámení o reklamaci musí být uveden podrobný popis závady.

Adresa a kontakty pro reklamace jsou shodné s adresou a kontakty uvedenými na těchto internetových stránkách.

V případě poškození zásilky přepravcem je nutné, aby kupující reklamoval závadu u přepravce, případně s ním sepsal reklamační protokol nebo poškozenou zásilku nepřevzal.

Do 3 pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu, v případě potřeby reklamace kupující zašle předmět reklamace pojištěnou poštovní průvodkou.

V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., Občanským zákoníkem a zákonem č. 513/1991 Sb., Obchodním zákoníkem, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se domáhat zejména, aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové, popřípadě může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

V. Vrácení a výměna zboží

Výměna nebo vrácení zboží jsou možné pouze u nepoužitého zboží, v originálním, neporušeném obalu a je možné je uplatnit po konzultaci s prodávajícím, nejpozději však do 14 dnů od převzetí zboží kupujícím. Spodní prádlo z hygienických důvodů nevyměňujeme!! Zboží zaslané prodávajícímu na dobírku nelze bez předchozí dohody akceptovat.

VI. Ochrana osobních dat kupujícího

Osobní údaje kupujícího, které jsou součástí objednávky nebo registrace nového zákazníka jsou považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití.
Prodávající tyto údaje zásadně nesděluje třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky, a to pouze v nutném rozsahu.

VII. Závěrečná ustanovení

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující neodvolatelně vázán.

* Chyby a omyly v textech u produktů jsou vyhrazeny!
* Obrázky jsou pouze informativního charakteru, některé fotografie produktů mohou obsahovat dekorativní předměty, které nemusí být součástí dodávky!

Reklamační řád

Kontrola zboží

Zákazník je při převzetí povinen zkontrolovat dodané zboží, zda není viditelně poškozené nebo poničené. V případě poškození zásilky není zákazník povinen dodávku převzít, v tom případě musí neprodleně kontaktovat prodejce Cyklo Kučera, s.r.o. Znojmo (gsm: 603 844 377) o nepřevzetí zásilky.
Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem prodejního dokladu nebo dodacího listu v případě, kdy je zásilka doručena smluvním přepravcem.
V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv nesrovnalosti, mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat Cyklo Kučera, s.r.o. o této skutečnosti. V případě, že tak neučiní, nebude jeho pozdější reklamace uznána.

Přijetí zboží na reklamaci

Na reklamaci bude přijato pouze kompletní zboží či daný díl, s průvodní dokumentací. Reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě www.kucera-zn.cz může být uplatněna pouze na adrese dle fakturačních údajů.

Postup reklamace

• Kontaktujte nás telefonicky nebo mailem (gsm: 603 844 377, mail:kola1@kucera-zn.cz)
• Pokud chcete reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě www.kucera-zn.cz, pošle nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopií dokladu o koupi (fakturou) a podrobným popisem závady na adresu firmy.
• Zboží je nutné zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
• Dále je zákazník povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
• Prodejce je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny.

Lhůta pro vrácení zboží

Objednáváte-li jako soukromá osoba (tedy nikoliv na firmu), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. U firem vzájemnou dohodou.
Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme kontaktujte nás nejprve nejlépe telefonicky nebo emailem s uvedením čísla objednávky, čísla faktury, data nákupu a Vašeho čísla účtu. Při odběru a vrácení zboží v kamenné prodejně bude vratka vyřešena okamžitě.
Zboží, které jsme vám zaslali přepravcem a budete je zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zboží vždy dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození či jinému znehodnocení během přepravy nebo poškození původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku. Zboží následně zašlete na naši adresu. Částku vám pak obratem nejpozději do 7 dnů převedeme na Váš účet. U zásilek na Slovensko bude vrácená částka ponížena o poštovné.

  • Kucera znojmo
  • AUTHOR
  • SPECIALIZED
  • Bianci

NAŠI PARTNEŘI

Přihlášení